Subject: Akupanga tulekahju korral tegutsemine
From: "Raimond Liiskmann" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: Sander Õispuu <[email-masked]>,Arno Uusküla <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 16:37:23 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tekkis küsimus konteinerakude tulekahju tekkimise puhul.

Kui peaks juhtuma, et akupank läheb põlema, mis iganes põhjusel, siis kas
Päästeametil on läbimõeldud ja on lahendused selle kustutamiseks või oleks
vaja Tootjate poolseid infokilde?

Nimelt on erinevad lahendused Kabinet, Konteiner, kodulahendused ja
kodukootud lahendused (kõige suurema tõenäosusega põlema minevad objektid)
- kas on üldine lahendus kõikide nende kustutamiseks?

Lisaks enamus akupangasüsteemidel on endal sisse ehitatud
kustutussüsteemid, ehk kas nendest piisab?
Kas oleks vaja kuidagi läbi arutada neid punkte või on kõik juba
läbimõeldud?

Küsimuste eesmärk on teada Päästeameti valmidust ja klientidele rahulolu
anda

Lugupidamisega
Raimond Liiskmann
Käidu- ja Hooldusjuht
Energiapartner OÜ
+372 5663 2100
energiapartner.ee <https://energiapartner.ee/>